dissabte, 5 de gener del 2008

TAGA I PUIGESTELA



Avui no hi ha ganes d'anar massa lluny. Ha nevat molt i aprop. Després de la sortida pre-hivernal al Tristaina on jo ja em vaig calçar els esquís, aquesta és la primera sortida amb en Joel. Em porta ell amb cotxe, mostrant una seguretat envejable...a la primera corba glaçada sortim rectes (quin inici!!!). Aparquem el cotxe a Santa Magadalena i pugem fins el Taga. Un cop dalt baixem direcció nord-est, per pujar cap al Puigestela. Carenejem i arribem dalt sense masses problemes, tot i que ja portem una mica de "tute" i desnivell. Seguidament ens llancem pel tub central amb una neu molt humida. Mentre baixem ens creuem en Pere Gelís que vaig conèixer fa poques setmanes al Tarbesou. Intercanviem opinions i seguim avall fins al cotxe.

14 km i 1100 metres de desnivell positiu al costat de casa no està malament.

Joel i Samuel