dissabte, 8 de març del 2008

INTENT AL PETIT PERIC

Avui faig una sortida suïcida. Haig de ser a dinar a casa i m'emmerdo anar al Petit Peric des del pla dels Avallaners!!! No hi toco... Arribo al pàrquing gairebé sol. Sense perdre temps calço esquís i començo a pujar direcció el llac de les Bulloses. Vaig amb el ventilador encès i el llum de la temperatura al vermell. Arribo al llac, baixo i travesso pel dret tot el llac. Continuo amb molta neu direcció a la pala sud del Petit Peric. Vaig molt just de temps, sobretot tenint en compte que la tornada es preveu remant: hi ha força neu pols humida i els esquís no llisquen massa. Arribo sota a pala, gairebé amb llàgrimes als ulls! És tardíssim, em falta la remada de tornada i 2 hores de cotxe. No hi ha altre elecció, renuncio.

Tornada a tot trap. La neu humida m'alenteix i haig d'aprofitar a velocitat quan la tinc. Tant l'haig d'aprofitar que un canvi de rassant m'amaga una riera. Quina volada!!! Faig anar els braços a l'aire i tot per arribar a l'altre riba... que llarg se'm fa. Aterro l'altre costat sa i estalvi, quina sort!

Samuel