diumenge, 7 de febrer del 2010

GALLINA PELADA

Sortim de Roda amb en Jow. Jo m'estic recuperant d'una gastrointeritis i tot i que em sento feble em deixo convèncer fàcilment per anar direcció al Pedraforca. En Jow té ganes de fer l'enforcadura. Jo també, però quan arribem, no em convenç la neu que hi ha i les forces tampoc m'acompanyen. Amb un esforç titànic de resignació en Jow accepta el Gallina Pelada com a moneda de canvi....
Pugem pel torrent on escaseja la neu, però es pot fer. Arribem al pla superior i ens dirigim cap al refugi de la serra d'ensija. Ja veiem al fons el nostre objectiu.

Arribem al cim, mengem un entrepà i cap avall. Trobem una neu tan disfrutona que ens passem de frenada i anem a parar més avall del refugi per un torrent sense sortida. Posem pells i remuntem el que hem baixat, tot aprofitant per pujar un turó que hi ha damunt el refugi. D'allà fem la baixada final, primer cap al refugi disfrutant com camells i després fins al cotxe, pel bell mig del torrent. Algú es pensa que no hi toquem, baixant amb esquís pel camí d'estiu, però passar allò que es passar, es passa.

Joel i Samuel