diumenge, 3 de juliol del 2011

PUIGSACALM




Vaig anar a dormir convençut que després de l'excursió d'ahir avui ja no faria res...però a quarts de vuit em desperto, aixeco la persiana del lavabo i...osti!!! si està cerè!!! Truco en Gerard i diu que em passen a buscar a les vuit. Anirem a l'aplec del Puigsacalm. Els meus pares també hi van, així que ja ens anirem trobant mentre pugem. Comencem a pujar amb trons de fons i el dia que es va tapant...ui ui ui...En Jordi però diu que no plourà. Es passa el dia al bosc amunt i avall amb el camió, està acostumat a mirar les bromes i gairebé obligat a endevinar el temps per no deixar enganxat el camió. Els núvols van girant, ara sembla que s'allunyin, ara que s'acosten, mentre ja som al cim! Hem trobat gent que ja baixava per quatre gotes al cim, gent que diu que no plourà, jo no ho tinc pas massa clar. Esmorzem, mentre preparen l'altar per la missa. Finalment tirem avall abans que comenci, doncs ara tornen a caure gotes.


Al final arribem al coll de Bracons amb un sol que esquerda el cap...i en Jordi que l'ha endevinat!

Gerard, Jordi, Pare, Mare, i Samuel i molta més gent!