diumenge, 16 d’octubre del 2011

TAGA

Tenia altres muntanyes en ment, però la Gemma està molt encostipada i finalment no marxem. Em quedo a dormir i em poso el despertador a les set perquè mai se sap...Quan em desperto sento la meva germana i en Joan que es preparen per marxar!!! A córrer que se m'escapa al bus!!!

Han vingut la Maria i en Josep, uns amics seus manresans, amb la idea d'anar a estirar les cames. Sortim pensant que anirem a la Garrotxa, però al final acabem direcció al Taga. Fa molt bon dia i s'ha d'aprofitar. Deixem el cotxe a coll de jou i pugem en menys d'una hora, tot xino-xano. Bones vistes a dalt, gent coneguda, un bon esmorzar i tirem cap avall. Un cop al coll traiem el cap per si queda algun rovelló, res, tot molt sec, només un per testimoni...


Maria, Josep, Montse, Joan i Samuel

2 comentaris:

Maria ha dit...

jajajaja, molt bo!! Ens ho vam passar molt bé al Taga.

Salutacions!

Samuel ha dit...

Merci de les fotos i fins la pròxima!!!