dissabte, 5 de juliol del 2014

PEDRAFORCA


Feia temps que no ens reuniem per fer una excursió al Pirineu junts. Molt temps. També feia temps que no anava d'excursió tant despreocupat com avui. En Jordi havia dit d'anar al Pedraforca per Gòsol i tot i que ja he estat vàries vegades als dos llocs, mai havia pujat caminant per aquesta ruta. Seguint però amb la meva despreocupació, no m'he mirat res. Res vol dir res, ni per on anirem a Gòsol, si per Manresa o per Prats, ni d'on surt el camí. 

Avui l'excursió l'ha organitzat en Jordi amb l'ajuda d'en Cesc.


Sortim de la rotonda de Gòsol i anem enfilant primer per un camí i després per un corriol dins del bosc, fins a arribar sota l'enforcadura però per l'altra vessant. Fem un parada i un mos, i tota la calor que hem patit fins ara pujant, passa a fred amb l'aire que corre. Apretem una mica el tros final amb la Gemma...que m'aguanta el ritme i al final acabo tirant la tovallola!!! Sinó afluixo no arribo!!! Ens arrecerem darrere unes pedres mentre esperem la resta i ens posem el paravent que fa força fred. Avui el fred el tinc especialment jo, que tant despreocupat com he estat amb la ruta, també ho he estat amb la roba...i he sortit amb el mateix equipament que per fer la cursa del Pedraforca!!! Tocarà patir fred.

Finalment arribem tots junts al cim després d'haver fet reagrupament a l'enforcadura. Ara sembla que millora el temps, fem fotos però no esperem gaire a baixar, el dinar ens espera al cotxe!!!

Bona sortida, per una ruta que a part de no haver-hi pujat mai, tampoc m'havia plantejat.


Cesc, Mariona, Laura, Jordi, Josep M, Gemma i Samuel